Facebook Pixel pre Woocommerce

Facebook Pixel alebo oficiálne nazývaný Custom Audience Pixel je javascriptový kód, ktorý pomáha lepšie cieliť reklamy na Facebooku

Facebook Pixel alebo oficiálne nazývaný Custom Audience Pixel je javascriptový kód, ktorý pomáha lepšie cieliť reklamy na Facebooku. Tento kód totiž zbiera informácie o návštevníkoch vášho webu a následne vytvára skupiny, na ktoré môžete opätovne cieliť reklamu. Môžu to byť ľudia, ktorí váš web navštívili, ale nenakúpili. Návštevníci, ktorí sa prihlásili do newslettra, stiahli si e-book, vytvorili registráciu alebo nakúpili.

Prečo je Facebook Pixel dôležitý pre marketing?

Vďaka týmto niekoľkým riadkom kódu môžete poskytnúť svojim potenciálnym zákazníkom relevantnú reklamu a zároveň takto znížiť cenu konverzie. Pri zadávaní reklamy je vhodné mať na pamäti rôzne štádiá nákupného procesu a zámer zákazníka. Práve vďaka pixelu bude tvorba reklám jednoduchšia a efektívnejšia.

Príklad: Máte e-shop a predávate oblečenie pre deti. Prostredníctvom Facebook pixelu dokážete zobraziť reklamu na špeciálnu zľavu na kolekciu dievčenského oblečenia pre všetkých návštevníkov webu, ktorí si prezerali produkty v kategórii dievčenské oblečenie za posledných 48 hodín. Sú to teda ľudia, ktorí o vás vedia, videli vašu ponuku a zrejme majú dievčatko, pre ktoré chcú kúpiť oblečenie.

Využitie Facebook Pixel závisí od typu a cieľov kampane, ale aby sme získali relevatnú cieľovku, môže to trvať aj niekoľko dní.

Súčastou služby je:

  • Plugin priamo napojiteľný na woocommerce
  • Meranie PageView (návšteva stránky)
  • ViewContent (návšteva detailu produktu)
  • AddToCart (pridanie produktu do košíka)
  • Purchase (dokončenie nákupu)

Cena 149 eur

Ak máte akékoľvek otázky neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.