E-mail marketing

E-mail marketing je veľmi dôležitou súčasťou každého online podnikania. Čo je e-mail marketing a ako ho robiť tak, aby prinášal výsledky sa dočítate nižšie v našej ponuke.

  • Jednorázové rozposlanie e-mailov

Do 500 kontaktov

40
  • Návrh a tvorba komunikačnej mapy
  • Vytvorenie textov emailov
  • Grafické spracovanie emailov
  • Vytvorenie a spravovanie kampane cez náš komunikačný kanál

Do 1000 kontaktov

65
  • Návrh a tvorba komunikačnej mapy
  • Vytvorenie textov emailov
  • Grafické spracovanie emailov
  • Vytvorenie a spravovanie kampane cez náš komunikačný kanál

Do 3000 kontaktov

100
  • Návrh a tvorba komunikačnej mapy
  • Vytvorenie textov emailov
  • Grafické spracovanie emailov
  • Vytvorenie a spravovanie kampane cez náš komunikačný kanál
  • Mesačné rozposlanie e-mailov

Do 500 kontaktov

(Ceny platia pri min. 3 mesačnej viazanosti)

70
  • Max 4 newslettre po 500 e-mailov / mesiac
  • Stratégia email kampane
  • Návrh a tvorba komunikačnej mapy
  • Vytvorenie textov emailov
  • Grafické spracovanie emailov
  • Vytvorenie a spravovanie kampane cez náš komunikačný kanál
  • Zákaznícka podpora

Do 1000 kontkatov

(Ceny platia pri min. 3 mesačnej viazanosti)

90
  • Max 4 newslettre po 1000 e-mailov / mesiac
  • Stratégia email kampane
  • Návrh a tvorba komunikačnej mapy
  • Vytvorenie textov emailov
  • Grafické spracovanie emailov
  • Vytvorenie a spravovanie kampane cez náš komunikačný kanál
  • Zákaznícka podpora

Do 3000 kontaktov

(Ceny platia pri min. 3 mesačnej viazanosti)

150
  • Max 4 newslettre po 3000 e-mailov / mesiac
  • Stratégia email kampane
  • Návrh a tvorba komunikačnej mapy
  • Vytvorenie textov emailov
  • Grafické spracovanie emailov
  • Vytvorenie a spravovanie kampane cez náš komunikačný kanál
  • Zákaznícka podpora

Email marketing patrí medzi marketingové kanály, ktoré nie je ľahké podceňovať. Je pravda, že väčšina reklamných zdieľaní, ktoré do schránky dorazia, skončí v hromadnej pošte alebo zostanú neotvorené. Stále, ale platí, že email marketing je efektívnou cestou, ako komunikovať so svojimi zákazníkmi. Aby Vám emailing fungoval dobre, mali by ste sa držať niekoľkých základných pravidiel.

Rozosielanie hromadných emailov je totiž chodenie po tenkom ľade. Neustále budete balansovať v prípade, že emailov rozošlete málo, nemusí byť kampaň príliš efektívna. Naopak masové rozosielanie emailov na dennej báze sa ale rovná pomaly spamovaniu a predaje Vám to nie vždy zaručene zvýši. Pri spamovaní si treba dať pozor na to, že si môžete skôr uškodiť. Rozhodne nekupujte databázy emailov, to je cesta do pekla.

Z toho Vám vyplýva prvé pravidlo emailingu. Slovo spam by sa malo stať pre Vás strašiakom. Je veľmi dobré premyslieť si stratégiu ako často a akú formu emailov si zvoliť, aby ste oslovili zákazníka. Nikto nestojí o nevyžiadanú poštu. Aj Vy rovnako, ako Vaši zákazníci chcete dostávať iba originálny, pekne spracovaný obsah, ktorý Vás zaujíma a relatívne ponuky, ktoré Vás presvedčia k nákupu. Takýto email si každý príjemca rád otvorí a možno aj rád nakúpi 🙂

Prečo je email marketing v súčasnej dobe tak atraktívny?
  • Je merateľný ako väčšina vecí na internete.
  • Je okamžitý to znamená, že keď poviete, že pošlete nejakú informáciu teraz, bude doručená takmer okamžite.
  • Je cielený pokiaľ pracujete so segmentmi a máte filtrovanú databázu, tak môžete veľmi presne posielať správy na konkrétnych príjemcov
  • A to najhlavnejšie je lacný pokiaľ porovnáme s inými marketingovými kanálmi a možnosťami propagácie a komunikácie s klientmi.